f' update

Nu har jag inte alls mycket saker för mig, det märks säkert eftersom ja bloggar lite mycket.
Men har kollat lite på film sen har jag skrattat åt min pappa som har gett sig på ett desperat försök att laga ett par muffins med banan och choklad om han lyckas blir min mage glad iallfall.
Har också lekt lite med min nya supersnygga kamera, men känner mig endå inte riktigt sysselsatt .
Lite trött och inte på så bra humör faktiskt, plugga ? , det är något jag borde göra, men usch fy nej , orkar inte !
Något posetivt finns det iallfall det är att om 19 dagar åker jag till thailand , 19 dagar det går inte att förstå. Särskilt när dagarna flyger iväg, så snart är jag i paradiset  igen , I love it . aja ska hitta på ngt kul nu guitarhero kanske ?
puss

här kommer jag bo i två veckor

F

Kommentarer
Postat av: carro

fan vad jag saknar thailand med dig!

(jag åker till sydafrika om 14 dagar) :P <3

2009-02-01 @ 20:23:32
Postat av: isabelle

Bra att du blivit aktiv igen ! och påmin emma att uppdatera mer :)

2009-02-01 @ 21:23:07
Postat av: felicia

carro: samma hära, saknar dig så himmla mycket! Åh din lilla skit, <3



Isabelle: ja det är bra, kul att höra. Ja det ska självklart göra :)

2009-02-01 @ 23:27:46
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0