måndagen/fikadagen

holahola, dålig uppdatering men har inte riktigt haft tid .
Igår började dagen med att möta upp Sofia, Therese, Ina och Jennifer i gullmars. Vi åkte sen till medis och satte oss på ett utecafé där, med en latte och cola .

jag och sofia



Sen åkte jag, Ina, Therese och Jennifer till mig satte oss på cafe här en bulle med socker typ hah gott var det iallfall. Sen satt vi där ett tag tills vi blev sugna på pizza så jag och Jennifer gick då och köpte en pizza, mums + underbart väder-

fika nr 2

Jennifer, Therese och Ina.

Ina, Jag och Jennifer.
Skriver mer sen , om kvällen . ska bara städa lite och fixa. hörs sen , puss <3

Kommentarer
Postat av: ina

jag vill att du raderar den sista bilden genast!

2009-04-07 @ 16:54:11
URL: http://inus.blogg.se/
Postat av: therese

hej täck för mig eller något, jag e ful?

2009-04-07 @ 16:56:17
Postat av: felicia

men tjejer fan vad det skall klagas, ni är jätte söta. det behövs inte täckas för ? :S

2009-04-07 @ 17:21:16
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0