f ' falun

hej har inte haft tid att uppdatera i falun som ni säkert har märkt av.
Aja det var väldigt kul och så , tyvär var det också vår sista gång där, tråkigt .
Tjejerna och jag klädde ut oss till spice girls , vi vann också, hah så ja jag har vunnnit maskeraden varje gång .
aja lägger in några bilder , enjoy

här sov vi, elin therese ina sofia och jag

jag och ina i korridoren nån kväll

hah , andreas och råttis . skön bild !


jag therese ina sofia och elins händer, älskar er tjejer.

spice girls, glömmer aldrig aldrig alla minnen härifrån,


Kommentarer
Postat av: A

HUR i helvette håller du sig så jävla smaal? har du några tips? (a)<3

2009-04-04 @ 16:21:40
Postat av: felicia

Jag kan faktiskt inte bli tjock , jag motionerar knappt något alls är väldigt lat av mig och äter massor skräpmat och onyttigheter. Men ah, jag blir inte så mycket fetare, så jag har faktiskt inte några bra tips. Men jag antar att det är bra att röra på sig och äta rätt, mer kan jag inte säga. :)<3

2009-04-04 @ 22:34:10
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0