vår första vb


Capture_20081231_23
Uploaded by feliciaas

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni måste driva O.o herregud patetiska fjortisar som försöker lyckas i livet,

eran blogg är sämst, jag läser den inte så kom inte och säg

- Men daah läs den inte då om den är sämst

jag hitta precis hit till eran fail blogg och nu sticker jag igen haha men var tvugen att droppa en komentar

Har en fråga förresten!

köpte ni erat IQ på macdonalds eller? hörde att det följde med happy meal förra veckan?



geeks!

2009-01-01 @ 18:18:59
Postat av: felicia

Hah, men om du tycker våran blogg är så dålig och att vi är patetiska fjortisar , varför lägger du ens ner tid på oss då?

Men du får tycka precis vad du vill för du känner oss inte, och vi bryr oss inte heller.Och du kan inte veta något om vårat IQ heller

2009-01-01 @ 20:06:05
URL: http://twodreams.blogg.se/
Postat av: thres

oh herregud, anonyma är alltid några man lyssnar på, verkligen?

2009-01-01 @ 20:08:30
URL: http://thresrojo.blogg.se/
Postat av: Emma

Mhm, vi bryr oss inte specielt mycket om ditt hat över oss. alla kan inte gilla bloggen och vi har inte krav på det heller. men om du ska klaga så mycket behöver du inte vara anonym heller stumpan ;)!

2009-01-01 @ 23:50:47
URL: http://twodreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan väll vara anonym om jag vill? Haha lilla gumman det är ju meningen att man ska kunna komentera va? så kom inte och klaga om jag komenterar för då kan du lika gärna ta bort komentars fältet? right? Men om ni inte bryr varför ens svarar isf?

haha fail gumman fail,

Hade väll tid över att komentera eran blogg ? så farligt är det ju inte haha ;)

2009-01-02 @ 02:15:43
Postat av: f och e

ha jaja , vi vet att du älskar oss. kul att du hittade vår blogg föreseten och besökte den idag också ! (;

2009-01-02 @ 02:37:27
URL: http://twodreams.blogg.se/
Postat av: Mathias Gimhag

skrattar högt, skit mobbat..

2009-01-26 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0