Thres gästbloggar!

Hallå hallå  Therese här. Som ni kanske förstår så är jag inte någon direkt bloggare alls, Jag som nämligen inte alls är så insatt i bloggvärlden som resten av sverige verkar vara, ska nu gästblogga haha wow.

Jag vet inte om det här stämmer men jag verkar också vara den enda i sverige som är så otroligt glad att julen är över det är stressigt och hur mkt man än hoppas på att i år, ja i år kanske jag möjligtvis får något jag önskar mig, men icke sa nicke. Varje år samma visa. Haha inge vidare roligt som sagt. Anyways. Idag har faktiskt varit bra dag. Emma har ju haft oturen att bryta sin lilla högerfot så vi har ju inte varit någonstans utanför min lya idag. Men vi har lyckan att alltid hitta på något korkat roligt att göra, som till exempel är att kolla på Twilight för 1011onde gången och den är alltid lika bra och Robert pattinson är lika snygg varje gång :), (gordon du vet att jag älskar dig!). Något annat lika korkat var att vi till och med gick in och sökte på bilder på Rob & nödvändigt nog klistrade in emma på en av bilderna det vill säga ( jag ) som klistrade in emma där.. om ni ser på bilden nedaför förstår ni vad jag menar -.-. Besatt som hon är satte hon tillochmed in den på sin mobil och skickade den till sin kompisa hahahah . fyfan. Imorgon blir det utgång och träffa vänner. Man blir ju fan knäpp av att vara inomhus såhär. det kan knappast vara nyttigt. Men men, vi får se om felicia & emma låter mig skirva något mer på den hära bloggen efter det här inlägget.  Anyways så börjar klockan bli mycket och jag hade igentligen inte något intressant att skriva om. Det är snart dags för mig & emmilito att sova lite nu det kmr en dag imorgon också.  sleep tight bitches,


Emma this is for you !
/ thres

Kommentarer
Postat av: alec

haha vilken rolig bild.. :)

2008-12-29 @ 09:50:31
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: amanda

as fin blogg kolla in min

2008-12-29 @ 09:51:27
Postat av: amsh'

omg jag vill också stå brevid honom : (

2008-12-29 @ 15:48:04
URL: http://itslikecandy.blogg.se/
Postat av: thres

haha det är lätt fixat amanda ;)

jag ska fanimej ta och sätta in mig där, jag passar trotts allt bättre med han än emma haha. (6)*

2008-12-29 @ 17:22:59
Postat av: Emma

fuck u täss ! hah, du försäker bara sno min kille ! haha

2008-12-29 @ 20:18:16
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0