ROBERT FEBER

TILLÄGNAT TILL DIG HONNEY !


älskade robert, du betyder så mycket för mig. och du vet att jag aldrig skulle kunna lämna dig. det är svårt för dig att förstå svenska men ska försöka förklara allt på engelska. i love you baby ! , åh svårare kan det inte bli. vi är gjorde för varandra, som dag och natt..
Men nej nu pallar jag inte, det var täss och felicia som tvingde mig att skriva ett kärleks brev till robert. dom är elaka som går på mig sådära. hahahah (6). men i alla fall, jag älskar faktist robert pattinson, fast han älskar typ inte mig ? hahah. men kolla, eller ah , eller hur är twilight bäst ?, ni andra kan suga. men en sak till , jag och täss ska åka till london om något år och stå och skrika på my boy (robert), och så ska jag dejta han i 1månad, t hahah det är härligt att ha fantasiiiiii hahah. nu ska jag göra någoting , ciao !


/emma

Kommentarer
Postat av: Nathalie Vesterlund

Sv: Den rä så sjukt jävla fin!!!

2008-12-30 @ 01:31:44
URL: http://vesterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0