godermorgon

min mamma kom in och väckte mig alldeles nyss, jag vet inte4 vad som har flugit i henne men hon låter mig inte sova längre iallfall och är bara sjukt irriteradne ., suck för mammor ibland alltså !
igår när jag skulle lägga in alla bilder så gick det inte , det är i sånna tiillfällen man verkligen tänker på att skaffa devote i stället , men jag antar att det inte är helt felfritt heller.
åh min mobil här brevid mig ligger och spelar robert pattinsons låtar , shit dom är så himmla bra verkligen . ni borde lyssan på dom Never think och Let me sign,  gud jag är verkligen insatt i allt med ttwillight . ska sträck läsa klart alla böcker i thailand , thailand shit åker om minde än två månader , naaajs !
men nu kommer äntligen bilderna , cyaa bitches.
ett par nyårs örhängen riktigt bling:ia (a)
spetströja fråm gina t
jeansleggings , dålig bild i know . men från bikbok
rooosa läppstift, åhlens

Felicia Åkerström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0