felicia hära

hejsanhoppsan ,

ja, jag vet jag byter blogg stup i kvarten men ska försöka hålla mig här ett tag nu !
den här gången bloggar jag inte med nån annan än emma näslund, woho. hon är duktig på att blogga tycker jag så det ska bli kul. jag kommer även uppdatera mycket oftare med mera bilder och så eftersom jag i julklapp har fått en rosa liten laptop som kommer följa mig vart jag än går. (nästan) .
ja resan från sälen idag gick jätte bra,  jag sov som en stock hela vägen förutom när vi stannade för att äta och den halvtimmen jag satt med datan.


just nu eller dom senaste tre timmarna har jag suttit vid datan och bara tagigt lungt pratatr med jennifer emma och therese om morgondagen som vi kommer att spendera tillsamans. så vi ska mötas klockan tolv , therese kommer säkert att missa bussen som vanligt men vi får hoppas på det bästa. hehe , lägger in nån bild .
puss så länge , och hoppas ni gillar bloggen  och kommentera mycket !



en felicia igår efter en dags skidåkning , inget smink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0