Emma Den Snälla

Shofrejs fuck face !
ååh
alla snackar om att vara så fina på nyår ..så kommer jag med mjukis och tröja för annat får jag inte på mig -.-' . LID MED MIIIG!, vill också kunna ha en as snygg kläning :( . meeeen får väll skyla mig själv som var så klmupid nog att bryta foten , hah. men whalla habibi ska inte klaga. haa det såååå bäääst !

Ps. Ni har inte missat min och felicias kampanj ?, man kan tydligen få en tröja med mig på ( ej riktigt ) - om man vill ha den så slipper man tydligen mig -.- . Men den bästa ! man kanfå skjuta iväg felicia på en raket . 8 RAKETER KVAR ! SKYYYYYYYYNNNDAAAA BABES ! hahah

 

Det var alltså jag , emma som hade ordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0