att sova bort dagen

holaamigos ,


nu är jag hemma efter ja en kort dag , vet inte riktigt vad man ska kalla det för. Therese och jag var lite små busiga och stannade uppe ganska länge. man kan säga att vi vände på dygnet och vaknade vid , ja tre ? , haha jag låg och läste i en av therese böcker medan hon nanna kudden. sen kom vi upp vid fyra kanske och åkte till farsta kollade rean igen , lika tråkig som vanlig.  men jeanstights fick jag med mig hem och åt lite på donken SUUUPER gott , med en öh nu glömde jag bort vad den hette , men stark sås den nya kyckoling ost tacochips . äh skit samma gott var det iallfall ,
har lovat elin att visa bild på min pälsjacka, så här kommer den. vad tycks ?

puss

Felicia Åkerström

Kommentarer
Postat av: Elin

den var supersöt!

2008-12-31 @ 00:05:08
Postat av: Anonym

vart e den ifrån?

2008-12-31 @ 19:43:34
Postat av: Vidar

Du har så vakkert hår.. :)



Og pels er fantastisk på en kvinne, så fortsett med det!



Klem

2010-12-11 @ 13:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0